måndag, januari 31

HEJ :)

Skulle inte vilja säga att jag ska göra ett nytt försök. Bara lite impulsiv uppdatering. För mycket har hänt sedan jag skrev i somras.

Jag har under hösten skaffat min en kar vid namn Siya som är en svart skönhet från Sydafrika, triathlonstjärna och har ett hjärta av guld. Ja ett riktigt kap. För er som inte vet så träffade jag honom första gången på Way out West 09 och hade kontakt 1 år utan att ses. Sen tog vi tummen ur och har hängt ihop sedan augusti . Jag är sanslöst lycklig ! Nu är han dock i Sydafrika å jag saknar honom enormt. Men i slutet av 2011 är det jag som ÄR MED å ligger å steker på beachen, surfar och kollar in the big five i Port elizabeth heeeehehee sug på den du ;) Endast 1 vecka kvar tills han kommer hem : ) OCH AMANDA ! Fyyyfan va underbart de ska bli att ha min närmsta vän på hemmaplan igen. PUSS

I all lycka har jag också väldigt impulsivt flyttat in till FBG under några månader. Och har också börjat vikariera på förskolor runt här omkring. Det är krävande men ack så givande

En kort sammanfattning om mitt liv so far
Peace n love


Jag och Siya W&W 09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar